יום חמישי, 28 ביולי 2011

פיטר לוגר!

יש לי כמה דברים להגיד על המסעדה הזו..... המסעדה הטובה והמוכרת הזו.......

ראשית עלי לציין, שאני נהניתי מהסטייק שלי, מאוד! נקודה.

שנמשיך?

המסעדה ממוקמת בסוף העולם שמאלה, במקום מאוד לא נחמד וסימפטי. אבל בואו ונעזוב את הפרט השולי הזה.
נכנסנו למסעדה, בשעות הצהרים, לאחר שביצעתי הזמנה 3 שבועות מראש.
המסעדה לא היתה מלאה ונותרו עוד שולחנות רבים פנויים.
הושיבו אותנו בשולחן מתנדנד ועקום והחלטנו על דעת עצמנו לעבור לשולחן אחר, ליד החלון, יותר נוח.
מייד הגיע אלינו מלצר והתנפל עלינו בטענה שחייבים לקבל את אישור מנהל המסעדה על מנת לעבור מקום.
נו, ניחא, המנהל אישר מייד. למה היה בכלל צריך להתנפל עלינו ככה מלכתחילה?

הגיע אלינו מלצר זועף ומתנשא לקחת הזמנה (אז מה אם נחשבים למסעדת הסטייקים הכי הכי בניו יורק?).
למרות שלא היה עומס במסעדה כלל, הוא מאוד מיהר, לא הקשיב לבקשות שלנו ובכלל, נראה כועס משו...
הסטייק מחירו 41$ (די גדול) מגיע בלי כלום.
הזמנו סלט וצ'יפס בנפרד.
ביקשתי סלט עם חסה בלבד, בלי עלי בייבי (לא אוהבת, מה לעשות?) הוא לא הקשיב, והביא עלי בייבי בלבד.
לא הסכים להחליף לחסה (מה עם קצת גמישות? לא מכירים שם את המילה), ויתרנו והזמנו פרוסות של עגבניות משולבות עם פרוסות של בצל. משעמם משו....

אני הזמנתי סטייק "וולדן", מה לעשות - ישראלית ממוצעת- ככה אני אוהבת. למרבה הפלא לא התווכחו איתי כמו שנוהגים לעשות בארץ. הסטייק הגיע שרוף מבחוץ ועשוי כהלכה מבפנים.

בעלי הזמין מידיום, קיבל סטייק שרוף לגמרי מבחוץ ומבפנים עשוי טוב.
לא אהב את הסטייק, אבל לא אמרנו כלום.

תראו, אין ספק שהבשר שלהם משובח מאוד, אבל האווירה, השרות, חוסר הרצון לעזור ולהתגמש, מלצר זועף שממש פחדנו לפנות אליו והמחיר ששילמנו בסוף, קילקלו את החוויה כולה.

ולשוס הסופי..........
החשבון יצא משהו כמו  160$ (לא זוכרת במדוייק).
רצינו להשאיר 190$ כולל טיפ
שמנו 200$ על השולחן, בא המלצר, אמר תודה רבה, לקח את הכסף ושם בכיס.
משך את הכיסאות שלנו כדי שנוכל לצאת מהמקום.
לא היתה לו שום כוונה להחזיר עודף.
מי אמר שאנחנו רוצים להשאיר 40$ טיפ על שרות כל כך גרוע?
גם 30$ לטעמי היה יותר מידי.
הוא לא השאיר לנו שום אפשרות, ממש מעצבן.

יצאנו מאוכזבים קשות.
זה הרגע שילמנו 700 ש"ח על ארוחה מבאסת, שרות מבאס וסטייק שרוף.

למחרת אכלנו סטייק פילה בסטייק האוס רגיל במנהטן ב-32$ כולל צ'יפס וסלט והיה פשוט מדהים!

אני לפיטר לוגר בחיים לא חוזרת.

2 תגובות:

  1. אני בשוק! גועל נפש.אין להם איזה אתר או מקום אחר בו את יכולה לכתוב את מה שכתבת?

    השבמחק
  2. איזה מזל שלא הספקנו להגיע לשם...אין סטייק בעולם ששווה כל כך הרבה כסף

    השבמחק