יום שישי, 23 בדצמבר 2011

SHAHAR'S BIRTHDAY PRESENTS

מחר בבוקר נצא למסיבת יום הולדת של שחר.
6 ילדים לטיול ג'יפים בהרי אילת ואח"כ ארוחת בוקר ומשחקים בשטח.

הכנתי חבילה עוברת עם כל מיני הפתעות ומשימות ונדב יעשה עם הילדים קליעה למטרה.
הנה מתנות שהכנתי כדי לחלק לילדים בסוף המסיבה.


ככה נראות המתנות סגורות.
תיכף נפתח את השקית ונראה מה בפנים ואיך להכין.


אז מה יש בתוך השקיות? 



איך מכינים? 

חותכים קרדסטוק עם "דוגמאות מתוקות", לצורה של אליפסה
ברוחב של שקית הצלופן שמולאה בממתקי גומי.
את הקרדסטוק המתוק הזה קניתי אצל דפי ממסטיקים (לפני המון זמן).

בנוסף חותכים עיגולים.
רצוי להחתים את העיגולים.
אני החתמתי עם חותמת FOR YOU

מכינים סיכות מתפצלות צבעוניות


מדביקים דבק דו"צ בצד האחורי של העיגולים



מקפלים את שקיות הצלופון שני קיפולים למעלה ומדביקים עם סלוטייפ.
מחברים את אליפסת הקרדסטוק לשקית.
מחוררים ונועצים סיכה מתפצלת.
מדביקים את עיגולי ה- FOR YOU



את השוקולד הכנתי קצת שונה.
חיברתי עם סיכה אחת של מהדק סיכות והדבקתי "ציורים"
שחתכתי מהקרדסוק החמוד.
את הקצוות קישטתי עם פאנצ' בורדר.



והנה עוד קצת תמונות.......

כמובן שאת העוגיות אפיתי בעצמי.....
הכנתי בנוסף לאילו, גם עוגיות תמרים (שלא צילמתי)


והרי אין, אין, אין חגיגה
בלי, בלי, בלי, בלי עוגה!
אז איפה, איפה, איפה, איפה, איפה.....
איפה העוגה!


3 תגובות:

  1. איזו הערכות נפלאה !!!
    הכל ארוז בצורה כל כך מושקעת והעוגיות...מזל שאני לא לידן חחח אחרת לא היה מה לחלק חחחח הן נראות כל כך יאמי....
    כל הכבוד על ההשקעה !!!
    מזל טוב לילד השמחה :)

    השבמחק
  2. תודה חבל שאת לא לייד העוגיות, אולי לא היה נשאר לי כל כך הרבה לאכול בעצמי. אני בדיאטה.....אבל אכלתי כמה...

    השבמחק
  3. הפתעות מקסימות הכנת! ונעים להכיר. אני לראשונה כאן!
    כל הכבוד על ההשקעה. נראה נפלא!

    השבמחק